loading...
فان به روز
فان به روز بازدید : 81 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Internet Download Manager v6.07.16 Final
| دانلود رایگان پر سرعت ترین و محبوب ترین نرم افزار مدیریت دانلود فایل از اینترنت |
داشتن نرم افزاری کامل به جهت مدیریت دانلود فایل های مختلف از اینترنت بسیار ضروری است. امروز در سایت میهن دانلود جدید ترین ورژن معروف ترین نرم افزار دانلود منیجر جهان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار Internet Download Managerیکی از پر طرفدارترین نرم افزارهای مدیریت دانلود در دنیا به شمار میرود که شما با کمک آن به راحتی می توانید بر روی تمامی فایلهای در حال دانلود خود مدیریت داشته باشید. این نرم افزار قادر است تا سرعت دانلود شما را تا 5 برابر نسبت به قبل افزایش دهد که در اینصورت در زمان کوتاه تری میتوانید فایل های مورد نظرتان را از اینترنت دریافت کنید. از این برنامه میتوان در شبکه های مختلف اینترنتی نظیر DialUp, ADSL و ... استفاده نمود. همچنین قابلیت دانلود با امکان توقف از لینک های مستقیم یکی دیگر از امکانات بسیار خوب این برنامه به شمار میرود که میتوان با کمک این قابلیت یک فایل چند صد مگابایت و یا چند گیگابایت را در زمان های مختلف دریافت نمود. سازگاری کامل با مرورگرهای مختلف از جمله Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و ... از دیگر ویژگی های این نرم افزار به شمار میرود.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
فان به روز بازدید : 44 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
 دانلود بازی کامپیوتری شاهزاده ی ایرانی 2 Prince Of Persia 2 Warrior Within

دانلود رایگان در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور های
FileSonic,RapidShare



نام بازی: Prince Of Persia 2 Warrior Within
پلتفورم : pc
ژانر:Action
تاریخ انتشار جهانی : 2004
تاریخ انتشار در آمریکا : 2004
تاریخ انتشار در اروپا : 2004
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft
مد بازی :
حمایت توسط : Ubisoft Montreal
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

شاهزاده ایران: در قلمرو جنگجویان(به انگلیسی: Prince of Persia: Warrior Within) یک بازی رایانه‌ای است که در ادامه بازی شاهزاده ایرانی: شن‌های زمان است و در سال ۲۰۰۳ انتشار یافت.این بازی توسط یوبی‌سافت مونترال تولید و توسط یوبی‌سافت و برای ایکس‌باکس، پلی‌استیشن ۲، نینتندو گیم‌کیوب و مایکروسافت ویندوز انتشار یافت.این بازی قبل از شاهزاده ایرانی: دو سریر انتشار یافت.و در دسامبر ۲۰۰۶ نسخه پورت شده این بازی به نام شاهزاده ایرانی: انقلاب و برای پلی‌استیشن همراه منتشر شد.هفت سال از وقایع شن های زمان گذشته است.اکنون شاهزاده، پادشاه ایران شده است ولی هر شب کابوس میبیند که از دست یک هیولا فرار میکند و سرانجام گیر می افتد.افرادش پیشگویی را پیدا میکنند که می تواند خوابش را تعبیر کند.پیشگو به او میگوید که هفت سال پیش شن های زمان را آزاد کرده و مورد نفرین آنها قرار گرفته است و موجودی به نام داهاکا که در جزیره زمان زندگی میکند به دنبال اوست و میخواهد او را بکشد.شاهزاده تصمیم میگیرد که به جزیره زمان برود و با ملکه زمان حرف بزند تا نفرین از بین برود ولی پیشگو به او میگوید که نمیتواند سرنوشتش را عوض کنداو هم اعتنایی نمیکند و میرود.در دریا سربازان ملکه به فرماندهی دختری به نام شادی به آنها حمله میکنند.همه افرادش کشته میشوند و خودش هم در نبرد با شادی شکست میخورد و به دریا پرتاب میشود.وقتی چشمانش را باز میکند، خود را در جزیره میبیند و تصمیم میگیرد علاوه بر پیدا کردن ملکه از شادی هم انتقام بگیرد.در ادامه نقدی بر سری بازی های تاریخی شاهزاده ی ایرانی می پردازیم .
▪ Prince of Persia ۱۹۸۹ : در حالی که همگان در این سال ها یگانه دستگاه بازی موفق را آمیگا ۵۰۰ می دانستند و افراد معدودی صاحب رایانه بودند ، این بازی برای آمیگا و کامیپیوترهای شخصی آن زمان روانه بازار شد. نسخه آمیگای این بازی از گرافیک ، کنترل و نرمش حرکات بالاتری از نسخه رایانه آن برخوردار بود . داستان بازی در مورد شاهزاده ای پارسی می گذشت که به زندان افتاده و قصد رهایی از زندان را داشت. این بازی که اولین پروژه جدی فردی جوان به نام Jordan Mechner بود مورد استقبال بالایی قرار گرفت و در آن دوران حدود بیش از دو میلیون نسخه فروش داشت. این بازی حالتی ماجراجویانه داشت و در طول بازی با معماهای زیادی مواجه می شدید.
▪ Prince of Persia ۲ The Shadow & The Flame ۱۹۹۳ : بعد از آنکه نسخه نخستین مورد استقبال بسیار بالایی قرار گرفت ، سازندگان نسخه دوم آن را چهار سال بعد در اختیار علاقه مندان قرار دادند هرچند که گرافیک بازی از پیشرفت قابل ملاحظه و چشمگیری برخوردار بود و محیط اطراف از تنوع بیشتری بهره می برد ، اما بر خلاف فروش بسیار بالا نتوانست رضایت طرفدارانش را جلب کند و به عقیده بسیاری از کارشناسان و بازیکنان هرچه قدر که موارد مختلف در این نسخه پیشرفت کرده بود اما هیجان حاکم بر آن افت کرده و به هیچ عنوان قابل مقایسه با نسخه اولیه نبود. ▪ Prince of Persia ۳D ۱۹۹۹ : در این سال ها بازی های سه بعدی شدیدا مورد استقبال عموم قرار گرفته بود و در واقع نسل جدیدی از بازی ها در اواخر دهه نود عرضه شده بود که در این بین بازی پرطرفدار Prince of Persia نیز از این رویه پیروی کرده بود و نسخه جدید را با محیطی سه بعدی در اختیار علاقه مندان قرار داد. هرچند که بازی از گرافیک بالا و خوبی بهره می برد اما این بار در کنترل مشکلات متعدد و فراوانی وجود داشت که عملا انگیزه و رغبت بازیکنان را برای ادامه از بین می برد و همه امیدها و انتظارهایی که از این بازی می رفت ، نقش بر آب شد....
دانلود رایگان بازی Prince Of Persia 2 Warrior Within به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...
برای دانلود به ادامه مطلب کلیک کن
فان به روز بازدید : 49 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

IraNod32 | Nod32 | دانلود آخرین ورژن ESET NOD32 Antivirus 5.0.65 betaمزایای این ورژن :

1- سرعت بسیار بالا نسبت به ورژن های قبلی

2-استفاده کم از رم و cpu سیستم

3-نابودی کامل انواع بد افزار ها مانند کیلاگر ها تروجان ها و …

4-دفع کامل حملات هکر ها

5-محافظت کامل از ایمیل های شما و ضد اسپم

6-آپدیت آسان

7-داشتن دیواره آتش بسیار قدرتمند نسبت به ورژن های قبلیFireWall

8-اسکن کردن عمیق و دقیق فایل ها

9-ایجاد CD/DVD نجات/بوت

10-مسدود کردن وب سایت های مخرب

11-حفاظت کامل از رمز ها

12-رابط کاربری بسیار زیبا و جدید

13-داشتن میانبر های کیبورد

14-امکان کنترل والدین

15-قابل نصب بر روی تمامی ویندوز ها از قبیل(64بیت و 32 بیت) XP/Vista/7

معایب این ورژن:

تنها عیبی که می توان از این نرم افزار یافت این است که فایل های آپدیت آفلاین به خوبی روی آن عمل نمی کند.مثلا در ورژن قبلی این نرم افزار که گذاشته بودم وقتی فایل های آچدیت آفلاین را روی آن نصب می کردیم فقط از آن تاریخ به بعد آپدیت می شد اما در این ورژن این فایل ها اثر ندارد و باید بعد از پاک شدن آپدیت ها نرم افزار را از اول آپدیت کنیم.

دانلود در ادامه مطلب

فان به روز بازدید : 78 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

SoftMaker Office Professional 2012

اگر از مایکروسافت آفیس به دلیل حجم بالایی که از هارددیسک شما اشغال می کند و یا کندی ای که هنگام کار با آن برایتان به ارمغان می آورد ، خسته شده اید کافیست یک بار نرم افزار SoftMaker Office را تجربه کنید . این برنامه که می توان آن را به عنوان یکی از بهترین گزینه های موجود برای جایگزینی آن با Microsoft Office دانست با گردآوری کردن تمام بخش های مورد نیاز برای یک نرم افزار آفیس در یک جا می تواند شما را در رسیدن به اهداف خود در زمینه مشاهده و یا ساخت اسناد اداری نظیر پرونده های Word ، Excel ، Power Point و … یاری نماید . این نرم افزاری برای مهاجرت شما از مایکروسافت آفیس تمامی چاره ها را اندیشیده است که پشتیبانی کامل از پرونده های ساخته شده توسط ورژن های مختلف این برنامه نظیر ۲۰۰۳ ، ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ بخشی از آنها می باشد .

این نرم افزار که از ویندوز های اکس پی ، ویستا ، سون و ویندوز سرورهای ۲۰۰۳ و ۲۰۰۸ پشتیبانی می کند با استفاده کم از منابع سیستم می تواند شما را زودتر به اهدافتان برساند .

 

فان به روز بازدید : 110 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
 دانلود کالکشن سری بازی های DiRTنام بازی: Colectio DiRT
پلتفورم : PC / Windows
ژانر: Racing
تاریخ انتشار جهانی :2007-2011
تاریخ انتشار در آمریکا : 2007-2011
تاریخ انتشار در اروپا : 2007-2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Codemasters Software
مد بازی : single / multiplayer
حمایت توسط : Codemasters Software
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

برای این لحظه کالکشن سری بازی های DiRt را برای دانلودا رایگان آماده کرده ایم .به ترتیب از هر سری از سری بازی های DiRT را به اختصار توضیح می دهم. DiRT 3 عنوان جدیدترین بازی به سبک مسابقه ای میباشد که موعد انتشاراین بازی 24 می سال 2011 میلادی میباشد .این بازی زیبا توسط کمپانی Codemasters منتشر و توسط Codemasters Southam ساخته و حمایت شد. شرح بازی DiRT 3 : شما شاهد بخشی دیگر از جدیدترین سری بازی های مسابقه ای کمپانی نام آشنای Codemasters میباشید.از دیدگاه Colin McRae بازی زیبای DiRT به عنوان پیش نمایشی از سه سری از بازی های مسابقه ای میباشد .که با نام راننده کشته شده سری مسابقات اسکاتلند عجین شده است!!در مقایسه با سری دوم بازی DiRT از دیدگاه گیمر ها یک سطح افراطی تر شده است.در حقیقت در محیط پیرامون بازی DiRT 3 یک فضای آرام و طبیعی را شاهد هستیم.در این بازی مسابقات رالی توسط FIA سازماندهی می شوند.به وفور تیم های معروف در این بازی دیده می شوند .اگر آشنایی جزئی با این تیم ها داشته باشید می توانید تیم مورد علاقه خود را به راحتی آب خوردن پیدا کنید.در این بازی بیش از صد مسیر مسابقه ای در نظر گرفته شده است !!! جریان مسابقات آن قدر سریع میباشند که گاهی گیمر خود را در منگنه ای می بینید .گرافیک این نسخه از بازی نسبت به نسخه قبلی فوق العاده زیباتر شده است به طوری که گیمر سال 2011 این بازی را به راحتی می پذیرد ...و اما DiRT 2 T این بازی در ادامه ی عنوان قبلی خود Dirt ساخته شده و با توجه به این که عنوان قبلی اش موفق بوده است انتظار میرود این بازی هم مورد قبول مخاطبان واقع شود. بازی را شرکت معروفCodemasters می سازد که تا کنون بازی های مسابقه ای خوبی را به دوستداران ارائه کرده است در ضمن نسخه ی PC این بازی در ماه دسامبر وارد بازار می شود. علت این تاخیر برای نسخه ی PC , اضافه کردن قابلیت ساپورت DirectX 11 و قابلیتهای جدید آن از قبیلardware tessellation - Shader Model 5.0 و ... می باشد. باید به اطلاعتان برسانم که این بازی اولین بازی با قابلیت پشتیبانی از DirectX 11 میباشد . RT اولین عنوان Racing شرکت Codemasters برای این نسل از کنسول ها بوده است که توانسته با گرافیک خیلی خوب و گیم پلی منحصر به فرد به یکی از بهترین عناوین Racing 2007 تبدیل شود. این شرکت عنوان بهتری هم بعد از ان ارائه کرد (GRID). در سال 2009 هم دوباره نوبت به DiRT رسیده است. حال Codemasters به عنوان یکی از بهترین شرکت های تولید بازی های Racing چه در عناوین گذشته چه برای عناوین حال حاضر (DiRT 2) تبدیل شده است .طبق اظهارات Codemasters مسابقات DiRT 2 هیجان انگیز تر، رقابتی تر و ورزشی تر از نسخه ی قبلی خواهد بود. بازی در مکان های مختلف انجام میگیرد مانند انگلیس، امریکا، کرواسی، چین، ژاپن، مالزی و ... کشورهایی هستند که در بخش World Tour در این مکان ها بازی خواهید کرد , این بار در DiRT 2 مسابقات علاوه بر جاده های جنگلی، کوهستانی و صحرایی در استادیوم های بزرگ اتومبیل رانی هم برگزار می شوند. این مسیر های در نظر گرفته شده چندان پیمودنشان اسان نیست و با دشواری های زیادی شما را رو به رو خواهند کرد . اتومبیل های DiRT 2 در هفت دسته بندی مجزا تقسیم شده اند و فیزیک اتومبیل ها نیز از فیزیک فوق العاده و کم نظیر که از عناوین GRID و نسخه ی اول DiRT نیز بهتر و کم نقص تر خواهد بود در این نسخه ظاهر شده اند , قابلیت Upgrade نیز در این نسخه بیشتر از نسخه ی اول خودنمایی خواهد کرد...
دانلود رایگان سری بازی های DiRT در ادامه مطلب...
فان به روز بازدید : 56 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

توضیح : سرویس آهنگ پییشواز برای مشترکین همراه اول با نام “آوای انتظار” چندیست که راه اندازی شده و هم اکنون کد آهنگ های پیشواز محسن یگانه که برای این سرویس آماده شده است را در اختیار شما قرار میدهیم.

دوستان توجه کنید

سرویس آهنگ پیشواز همراه اول مشکل دارد ، پس تا حل این مشکل صبور باشید

کد پیشواز آهنگ های محسن یگانه برای همراه اول کد پیشواز آهنگ های محسن یگانه کد آهنگ پیشواز سکوت محسن یگانه برای همراه اول فعالسازی سرویس آوای انتظار همراه اول فعالسازی سرویس آهنگ پیشواز همراه اول آهنگ های پیشواز همراه اول آهنگ های پیشواز محسن یگانه برای همراه اول آهنگ های پیشواز ایرانسل

joke

فان به روز بازدید : 54 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
 دختره میره تو كتاب فروشی میگه آقا ببخشید كتاب برتری زن بر مرد دارین؟ مرده نگاش میكنه میگه خانم شرمنده ما اینجا رمان تخییلی نمیفروشیم
فان به روز بازدید : 68 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
 دانلود مسابقه فوتبال بارسلونا و رئال مادرید جام حذفی اسپانیا CdR Real Madrid vs Barcelona HQ

| مسابقه فوتبال جام حذفی اسپانیا - بارسلونا و رئال مادرید 25.1.2012 با کیفیت HQ |

| به همراه لینک های کمکی از سرور RapidShare |

خلاصه بازی با کیفیت HDTV آماده دانلود می باشد
بار دیگر تیم بارسلونا موفق شد به مرحله نیمه نهایی جام حذفی راه پیدا کند.تیم رئال مادرید با وجود بازی خوب خود در دیدار برگشت ، نتوانست شکست بازی رفت خود را جبران کند و از جام حذفی اسپانیا حذف شد.دیدار برگشت 2-2 مساوی شد و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت ، بارسلونا 4-3 پیروز شد
بنابه درخواست های شما عزیزان ، دیدار برگشت این دو تیم را به صورت کامل با کیفیت بالا HQ و به صورت خلاصه با کیفیت XviDآماده دانلود کرده ایم.در صورتی که کیفیت HD پیدا شود حتما قرار خواهیم داد.
کیفیت HQ به شرح زیر است:
FORMAT: FLV | VIDEO: 900x506 2800kbps | AUDIO: ENGLISH
کیفیت XviD به شرح زیر است :
FORMAT: XViD | AUDIO: MP3 80Kbps | VIDEO: 640x368 - 1000Kbps |

 
فان به روز بازدید : 114 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
http://www.dl4.vatandownload.com/software/zz/img/win8/Win8%20copy.jpgباز هم برای اولین بار در ایران و وبلاگ فان به روز

دانلود نسخه آلفا از ویندوز 8 به صورت رایگان و بدون محدودیت برای تمامی کاربران سایت ....

ورژن آلفا ویندوز 8 منتشر شد... وبلاگ فان به روز نیز مثل همیشه برای اولین بار به عنوان یکی از معتبر ترین وب سایت های نرم افزار این ویندوز را با لینک مستقیم و با فرمت ISO در برای دانلود قرار داده است .

این ورژن در اصل آخرین ورژن سیستم عامل ویندوز 7 همراه با 200 نرم افزار تست شده و ویژگی هایی مانند superbar و استفاده از جدید ترین تم ها به صورت پیش فرض و امکانات فوق العاده بیشتری نسبت به سیستم عامل ویندوز 7 میباشد .


سایر ویژگیها :
* UAC Disabled
* Take Ownership
* Show File Extensions
* Automatic Defragmentation with Diskeeper
* New Cmd File to Right Click
* Enabled Search System Folders in Search
* ClearType
* Windows Will Tell You Exactly What it is Doing When it is Shutting Down or is Booting
* Increase Network Throughput
* ... many tweaks for IE8
* ... many more tweaks for W7 ...

طراحی های جدید:
* New Windows 7 Themes
* New Start Button
* New Cursor 3D
* New Hd Wallpapers
* New Hd System Icons Integrated In System
* New User Account Pics
* New Windows Scheme Sounds
* New Logon Screen
* ... and more

برای دیدن عکس های مربوط به محیط این ویندوز و دانلود آن به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

در ضمن سایت وطن دانلود در جمع 60 سایت برتر ایران نیز قرار گرفته است که این موفقیت را به همه ی کسانی که در سایت و انجمن سایت تلاش میکنند تبریک میگوییم.

http://www.dl4.vatandownload.com/software/zz/img/win8/i3urdz%20copy.jpg


http://www.dl4.vatandownload.com/software/zz/img/win8/343ouh1%20copy.jpg


http://www.dl4.vatandownload.com/software/zz/img/win8/25p21oo%20copy.jpg


http://www.dl4.vatandownload.com/software/zz/img/win8/15nqhsp%20copy.jpg

فان به روز بازدید : 304 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

 

منو درگیر خودت کن تا جهانم زیرو رو شه
تا سکوت هرشب من با هجومت روبرو شهبی هوا بدون مقصد سمت طوفان تو می رم
منو درگیر خودت کن بلکه آرامش بگیرمبا خیال تو هنوزم مثل هر روز و همیشه
هر شب حافظه ی من پر تصویر تو می شه

با من غریبگی نکن با من که درگیر توام
چشماتو از من بر ندار من مات تصویر توام

با من غریبگی نکن با من که درگیر توام
چشماتو از من بر ندار من مات تصویر توام من مات تصویر توام

تو همین جایی همیشه با تو شب شکل یه رویاست
آخرین نقطه ی دنیا تو جهان من همین جاست

تو همین جایی و هر روز من به تنهایی دچارم
منو نزدیک خودم کن تا تو رو یادم بیارم

با خیال تو هنوزم مثل هر روز و همیشه
هر شب حافظه ی من پر تصویر تو می شه

با من غریبگی نکن با من که درگیر توام
چشماتو از من بر ندار من مات تصویر توام

با من غریبگی نکن با من که درگیر توام
چشماتو از من بر ندار من مات تصویر توام من مات تصویر توام

تعداد صفحات : 6

درباره ما
به سایت فان به روز خوش آمدید هر چه می خواهید دانلود کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت چگونه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 167
  • بازدید سال : 373
  • بازدید کلی : 13,386