loading...
فان به روز
فان به روز بازدید : 91 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

Shift 2: Unleashed ( با حفظ نام برند : Need For Speed: Shift 2 Unleashed ) عنوان جدیدی از سری NFS است که به عنوان هفدهمین نسخه از این فرانچیز عظیم شناخته می شود.این بازی بوسیله Slightly Mad Studios ساخته شده است و توسط Electronic Arts انتشار یافته است .گفتنی است که این بازی شبیه ساز رانندگی بوده ، و به دنبال نسخه اول ( که در سال ۲۰۰۹ انتشار یافت ) مراحل ساخت را طی میکند.همچنین ، این نسخه از سیستم Autolog نیز بهره میبرد که پیش از این در NFS: Hot Pursuit آن را مشاهده کردیم. راندن یک اتومبیل ، آن هم در سرعت بالا میتواند بسیار جالب و سرگرم کننده باشد ، همان هدفی که بسیاری از بازیهای این سبک از جمله Gran Turismo 5 و Forza Motorsport 3 موفق به تحقق آن شدند ، اما در این بین چیز دیگری فراموش شده و یا کمتر به آن اهمیت داده میشود ، رانندگی در سرعت بالا علاوه بر جذابیت ، میتواند وحشتناک باشد.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|برای اولین بار در وبسایت های ایرانی نسخه Limited بازی با کرک نهایی Reloaded|

shift2 cover small دانلود بازی Need For Speed : Shift 2 Unleashed

فان به روز بازدید : 75 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

فیلم مستند Ultimate Factories Ferrari مستندی جالب و دیدنی در مورد نحوه طراحی، ساخت، مونتاژ، آزمایش اتومبیلهای بسیار زیبا، حرفه ای و گران قیمت و ترکیب وسایل جانبی و ساخت هر یک در بزرگترین و قدرتمند ترین کمپانی تولید کننده ماشین (فراری) که در این مستند شما با توانمندی ها و امکانات ساخت ماشین در این کمپانی نیز آشنا خواهید شد !! پس از پایان تماشای این مستند بسیار زیبا دیگر ابهاماتی در زمینه تولید این دسته ماشین ها ؛ علل خصوص ماشین های فرمول یک ،نخواهید داشت !!
این مستند کاری از شبکه اختصاصی National Geographic بوده و قابل ذکر است که تهیه و تماشای فیلم های مستند این کانال فقط با پرداخت هزینه ممکن می باشد ! میهن دانلود این فیلم مستند را به صورت رایگان و لینك مستقیم پر سرعت اماده دانلود كرده است.

- مدت زمان فیلم..............45 دقیقه
- رزولوشن...............496*912
- فریم تصویر..............29.97

توجه: توجه صحنه ها و كیفیت بالای این فیلم مستند در عكسی در ادامه مطلب قابل مشاهده است!

عكس فراری-دانلود فیلم مستند ماشین های فراری

فان به روز بازدید : 102 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دانلود انیمیشن جدید و فوق العاده زیبا Panda kung fu 2 با لینک مستقیم

| لینک مستقیم ، کیفیت فوق العاده عالی BluRay 720p |

 دانلود انیمیشن جدید و فوق العاده زیبا Kung Fu Panda 2 با کیفیت فوق العاده720p بلو ری

نام انیمیشن : پاندا کونگ فو کار ۲ – Kung Fu Panda 2

ژانر : اکشن ، کمدی ، ماجرایی و خانوادگی

تاریخ انتشار : ۲۰۱۱

امتیاز: ۸٫۲/۱۰

کیفیت: فوق العاده عالی BluRay 720p

فرمت : mkv

زیرنویس فارسی: دارد

ستارگان: جکی چان ، جک بلک و آنجلینا جولی

مدت زمان: ۸۱ دقیقه

خلاصه داستان : پاندا کونگ فو کار که در قسمت اول کارتون بعد از سپری کردن تمرین‌های سخت و طاقت فرسا بالاخره توانست خودش را به عنوان جنگجوی اژدها اثبات کند، در این قسمت تصمیم می‌گیرد تا به دنبال ریشه خود بگردد تا متوجه گذشته خود شود. در گیر و دار جستجو‌های پو برای یافتن والدین واقعی اش ، یک طاووس خونسرد و البته بی رحم به نام ارباب شین هوس کرده تا کل جهان را به تصرف خود درآورد و بساط کونگ فو را به صورت کامل از زمین ریشه کن کند. این طاووس با استفاده از اسلحه خطرناک خود به راحتی می‌تواند بر جماعت کونگ فو کار فائق آید …

یکی از هیجان انگیز ترین بخش‌هایی که به قسمت دوم اضافه شده، قابلیت ۳ بعدی است که در مبارزات تن به تن به زیبایی هرچه تمام تر به تصویر کشیده شده است. شما هم اکنون می‌توانید انیمیشن فوق العاده زیبا Kung Fu Panda 2 را کیفیت عالی BluRay 720p از سایت یاس دانلود با لینک مستقیم دریافت نمایید.

فان به روز بازدید : 53 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود رایگان بازی كامپیوتری نید فور اسپید کربن كم حجم شدهNeed For Speed Carbon Rip این بازی شباهتهای بسیار زیادی بهNFS: Most Wanted دارد، اما اضافه بر این بیشترین چیزی که به چشم میخورد شباهت آن به Initial D است. شما در دره ها و کوهستانها و فراز و نشیب های تند مسابقه خواهید داد و هر لحظه ممکن است توقف بعدی شما مرگ در اعماق دره باشد. البته شباهت هایی به بازی Fast and Furious: Tokyo Drift نیز در Carbon دیده می شود، اما از نظر سابقه Initial D قدیمی تر است و صاحب نام است.قضیه ی اصلی کربن ساده است . شما مدت زیادی از شهر خود دور بوده اید و اکنون بازگشته اید تا دوباره شهرت خود را بدست آورید. در زمانی که شما نبودید شهر به یک منطقه ی جنگی بین راننده ها تبدیل شده است. درست شبیه به Most Wanted شهر به قسمتهای مختلفی تقسیم شده و هر قسمت را یک دسته از رانندگان اداره میکنند. هر دسته در منطقه ی خود با شما مسابقه میدهد. در آخر نیز با سردسته ی آن ها مسابقه خواهید داد. اگرچه ممکن است زمانهایی مجبور شوید برای پایان دادن به حاکمیت یک دسته، بجز نشان دادن مهارتهای خود در خیابان، در صحراهای اطراف شهر نیز مسابقه دهید.سری Need for Speed تا قبل از Most Wanted حالت Drift داشت که قسمتی از مسابقات را تشکیل می دادند اما توMW این قسمت برداشته شد. توی این نسخه شما باید مهارتهای Drift خودتون رو به حد نساب برسونین و سر پیچ های شدید با سرعت زیاد بپیچید، وگرنه توقف بعدی شما مرگ در اعماق دره خواهد بود.در حالیکه موضوع برگرفته شدن خیلی از نکات بازی از Intial D واقعا مایوس کننده است به این میتوان امیدوار بود که با تجربه ی بالایEA، بازی بیاد ماندی ای مثلNFS: High Stakes خلق شود.چیز دیگری در کربن وجود دارد و که هواداران خودشان را برای آن خواهند کشت . اختیاراتی که برای تغییر اتومبیل در Carbon دارید، تابحال در هیچ بازی دیگری برای هر کنسولی دیده نشده و با هیچ بازی ای قابل مقایسه نیست. مانند عنوانهای قبلی NFS شما میتوانید رینگ های اتومبیل ، باله ی عقب ، Decal ها و تمام چیزهای دیگر را انتخاب کنید. همه ی تغییرات مثل همیشه هستند ولی اینبار در کربن شما میتوانید کنترل تمام تغییرات را در اختیار بگیرید.برای مثال علاوه بر انتخاب یک رینگ 8 اینچی شما میتوانید با آنالوگ استیک اندازه ی دقیق رینگ را تنظیم کنید تا اندازه ی دلخواهتان شود. واقعا فوق العاده است که تا این حد میتوانید اتومبیل خود را به دلخواه تنظیم کنید. به طوری که حتی میتوانید باله ی عقب(Spoiler) ماشین را بطور دستی تنظیم کنید و زاویه ی آن را متناسب با سلیقه ی خود تغییر دهید. درست مثل قبل هرچه در داستان بازی تکنفره جلو میروید، امکانات بیشتری برای ارتقا دادنماشین برایتان باز می شود.

سازنده : كمپانی EA Canada
ناشر : كمپانی EA Canada
تاریخ انتشار : Oct 24, 2006
وب سایت اختصاصی : Need for Speed Carbon
رده بندی ژانر : اتومبیل رانی خیابانی
میزان دشوار بودن : متوسط
زمان مورد نیاز برای آشنایی كامل با محیط بازی : حدود نیم ساعت .
درجه بندی ESRB در مورد محتوای بازی : Everyone 10+ : مناسب بای تمامی افراد بالای 10 سال به دلیل دارا بودن صحنه های نسبی خشونت.
ویژگی های
بازی كامپیوتر نید فور اسپید کربن Need for Speed Carbon :
- بازی هیجان انگیز و حرفه ای که حتی یک مسیر اشتباه شما را از دستیابی به مقام باز می ایستاند.
- محیط زیبا و راحت شهر برای انجام مسابقات هیجان انگیز اتومبیل رانی و تبدیل آن به یک پیست پرهیجان .
- ساختن ماشین های مورد علاقه خود و ایجاد تغییرات در آنها با استفاده از فن آوری Autosculpt™ که منجر به ساخت ماشین های بسیار قدرتمند و انحصاری می شود.
- ساخت تیم اتومبیل رانی و اعضای گروه و همچنین شرکت در مسابقات پرهیجان آنلان اتومبیل رانی .
- و ...
سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Need for Speed Carbon :
Number of Players: 1 Player
DirectX Version: v9.0c
Operating System: Windows 2000/XP
حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Need for Speed Carbon:
System: 1.7 GHz or equivalent
RAM: 512 MB
Video Memory: 64 MB
Hard Drive Space: 5300 MB

بازی كامپیوتری نید فور اسپید

فان به روز بازدید : 40 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دانلود بازی PES 2012 - نسخه نهایی


با توجه به قولی که داده بودیم در صورت ارائه نسخه کاملا انگلیسی و بدون مشکل در سایت قرار داده خواهد شد ، بالاخره این نسخه ارائه شده و شما کاربران عزیز می توانید به صورت رایگان این بازی فوق العاده را دانلود کنید. دوستانی که نسخه قبلی را دانلود نموده اند تنها کافیست فایل مربوط به زبان گزارشگر انگلیسی را دانلود نمایند. همچنین در صورت ارائه آبدیت های جدید برای این بازی در سایت قرار داده خواهد شد.

بالاخره پس از یک سال اولین نسخه نهایی از بازی بسیار محبوب PES انتشار پیدا کرد. بازی فوق العاده جذاب فوتبال حرفه ای که در میان کاربران بسیار محبوب است. خوشحالیم جز اولین سایت هایی هستیم که این بازی را انتشار می دهیم. نسخه ای که پیش روی شما کاربران قرار دارد نسخه نهایی و کاملا انگلیسی می باشد. آنچه در مورد این بازی از مدت های قبل صحبت شده مواردی بوده که نشان می دهد هوش مصنوعی بازی به صورت قابل ملاحظه ای بهبود یافته است. ضربات پنالتی که در نسخه 2011 با مشکلات زیادی رو به رو بود کاملا بهبود یافته و کاربر راحت تر می تواند ضربات پنالتی را روانه دروازه حریف کند. بازی تیمی فوق العاده تقویت شده و کاربر می تواند با استفاده از قابلیتی به نام Teamate Control خواهد توانست همزمان دو بازیکن را کنترل کند. بازیکی که صاحب توپ است و بازیکی که کاربر می خواهد به او پاس دهد.
مدافعان و دروازه بان به شکل قابل ملاحظه ای پیشرفت کرده و اند حرکات آن ها در هنگام دفاع کاملا نزدیک به واقعیت است ؛ قابلیت هایی هم نظیر قرار گیری کاربر جای بازیکن ، مربی و همچنین رئیس باشگاه به این نسخه از بازی اضافه شده است. لایسنس لیگ های معتبر اروپایی که در نسخه قبلی هم خریداری شده بود در این نسخه هم امکان اجرا خواهند داشت. گرافیک بازی هم نسبت به قبل تقریبا تفاوت چندانی نکرده اما حرکات بازیکنان ، چهره ها ، ورزشگاه ها ، تصویر برداری ها و نکات ریز دیگر در PES 2012 کمی جذاب تر شده است. در مورد بازیکنان سعی شده حرکات آن ها تطابق زیادی با حرکاتی که به صورت واقعی در مسابقات انجام می دهند داشته باشد و البته به نظر می رسد Konami در این امر بسیار موفق هم عمل کرده است. حالت تمرین به طور کامل متحول شده و با بهبود چشم گیری رو به رو شده است. در تمرینات کاربر خواهد توانست به دستوراتی که خود بازی به وی می دهد تمامی تکنیک های حمله ، دفاع ، دریبل و ... را فرا بگیرد.
در مورد تیم ها ، نام بازیکان ، تغییرات و نقل و انتقالات ، ورزشگاه ها و موارد دیگر Konami قول های فراوانی داده که همه به شکل صحیح خود قابل استفاده باشند. برای مثال نام بازیکنان کشور آلمان یا تیم های بوندسلیگا با نام صحیح درج شده باشند.
نسخه ای که پیش روی شما عزیزان قرار گرفته است تنها نسخه ای است که فعلا در اینترنت موجود می باشد. زبان اتوران آلمانی بوده اما با تلاش مدیران به صورت انگلیسی درآمده است ؛ دقت داشته باشید پیشنهاد می شود کاربرانی که اینترنت پرسرعت دارند این نسخه را دانلود کنند چرا که در صورت ارائه نسخه های کامل تر آنها جایگزین بازی فعلی خواهند شد. ضمنا حتما طریقه کرک کردن و توضیحات تکمیلی که در ادامه مطلب موجود است را مطالعه فرمائید.

نام بازی: PES 2012
پلتفورم : PC
ژانر: ورزشی
موعد انتشار: 2011
نوع فایل : ایمیج اصلی
زبان: English
ناشر: KONAMI
درجه بندی سنی : +3
قابلیت آنلاین: دارد
کرک : دارد
حجم بازی : 5.18 گیگابایت

 

فان به روز بازدید : 67 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
need for speed hot pursuit.jpg

مشکل به وجود آمده برای بعضی از کاربران حل شد .
لینک دیگری از بازی به پست اضافه شد به همراه توضیح نصب 100 % تست شده
نام بازی : Need For Speed : Hot Pursuit
سازنده ی بازی : Criterion Games
منتشر کننده : Electronic Arts
ژانر بازی : Driving , Racing
پلتفورم ها : PC , PS3 , Wii , X360
تاریخ عرضه ی بازی : 16 نوامبر 2010
یکی از سه بازی برتر ساخته شده در تاریخ بازی های Need for speed
امتیاز داده شده توسط نگارنده به بازی:9/10
سری بازیهای need for speed همیشه جزو بازیهای پرطرفدار و جذاب میان گیمر ها بود . بازیهایی شامل شور ، هیجان و تعقیب و گزیر و مسابقه ! این روند رو به پیشرفت بود تا که بنا به دلایل نا معلومی نسخه های جدید بازی یکی پس از دیگری دچار افت و کمتر شدن طرفدار شدند. آخرین نسخه طلایی این سری عنوان Most Wanted بود که بسیار صدا سر و صدا کرد و با این نسخه طرفداران و شهرت چشمگیری از آن خود کرد و باعث محبوبیت EA شد. این روند کمی و بیش تا نسخه ی Carbon ادامه داشت و پس از آن نسخه های بعدی دچار واکنش منتقدان و کاهش طرفداران این سری شد و این روند تا Shift ادامه داشت ، همه انتظار داشتند که این نسخه بار دیگر سری NFS رو به اوج بازگرداند . اما پس از انتشار با وجود افزایش کیفیت در همه جوانب آنطور که باید حاضر نشد و باز هم نمیتوان از آن به عنوان یک نسخه ی خوب یاد کرد.
اینبار EA تصمیم بر این گرفته است اجرای طرح را به Criterion Games بسپارد ؛ کمپانی سازنده ی BurnOut که نسخه ی آخر آن Paradise بود که موفقیتی هایی در پی دشت . اینبار کار را به Black Box سپرده نشد . این در حالیست که آخرین نسخه ی nfs در سبک تعقیب و گریز از این کمپانی یعنی UnderCover یکی از ضعیف ترین نسخه های این شرکت سازنده بود. به همین دلیل EA اینبار یک تصمیم متفاوت گرفت و در حالی که کار را به یک کمپانی با تجربه می سپرد که این کمپانی خود سری موفق BurnOut در کارنامه داشت. پس فکر اینکه سبک بازی کمی همانند BurnOut شود ، غیر ممکن نیست . بهر حال امید است که با این نسخه سری NFS دوباره به اوج موفقیت خود بازگردد و شهرت خود را افزایش دهد. لازم به ذکر است که EA پروژه ی آنلاین World را به Black Box سپرده است .
بار دیگر تعقیب و گریز ، بار دیگر هیجان و بار دیگر Need For Speed ، همراه با nfs HotPursiut .( نیازمند سرعت : پیگرد داغ) اینطور که بنظر میرسد این نسخه از نسخه های نیمه شکست خورده ی قبلی بهتر است و شامل تعقیب و گریزهای هیجان انگیز و امکانات فراتر از انتظار میشود . در این نسخه ما شاهد تغییرات و امکانات بسیاری هستیم . اولین امکانی که در این نسخه به چشم میخورد . افزایش کیفیت و امکانات بخش چند نفره و آنلاین هست که در جریان نمایشگاه E3 2010 به نمایش گذاشته شد و طرافدارن بسیاری را در مدت کوتاهی جلب کرد . بیشترین اطلاعاتی که از این بازی منتشر شده مربوط به بخش چند نفره ی بازی میشود و هنوز اطلاعات زیادی از بخش تک نفره منتشر نشده است .
برای توضیحات کاملتر و مشاهده عکس های ،سیستم مورد نیاز این بازی فوق العاده ادامه مطلب را مشاهده نمایید.

تعداد صفحات : 6

درباره ما
به سایت فان به روز خوش آمدید هر چه می خواهید دانلود کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت چگونه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 160
  • بازدید سال : 366
  • بازدید کلی : 13,379