loading...
فان به روز
فان به روز بازدید : 72 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
2eol3i8.jpg
بازی:God Of War II
سازنده: SCEA
ناشر:SCEA
سبک: Action Adveture
امتیاز از سایت های معتبر:9.7/10
بدون شک همه شما و مخصوصا کسانی که کنسول نسل دوم شرکت سونی را دارا بوده اند تنشان به تنه خدای جنگ خورده است.نسخه سوم بازی بر روی نسل سوم کنسول سونی به تازگی وارد بازار شده وتوانسته خود رابه عنوان یکی از بزرگترین بازی ها به همگان نشان دهد.نسخه کامپیوتر خدای جنگ 2 به تازگی بر روی کامپیوتر وارد بازار شده تا قدرت این شاهکار بازی سازی را به همگان به اثبات برساند.
داستان:
کراتوس با وجود این که به مقام خدای جنگ دست یافته است،اما از آنجا که او یک انسان میرا بوده که با شکست Ares به این مقام نائل آمد،لذا تمام خدایان ساکن کوه المپ به چشم تحقیر و سرزنش به او نگاه می کردند.اما کراتوس هیچ نیازی به آن ها نداشت و تمام وقت خود را بر روی زمین به لشکر اسپارتا اختصاص داده و در قساوت و خشونت حتی از Ares نیز پیشی جسته بود.لشگر اسپارتا نبرد عظیمی را آغاز کرده و در حالی که کراتوس از جایگاهش در کوه المپیوس آن ها را می کرد،شهر ها را یکی پس از دیگری به تصرف خود در می آوردد. روزی در هنگامی که کراتوس برای تصرف شهر Rhodes آماده می شد،آتنا نزد آو آمد و درخواست کرد به این نبرد خونین خاتمه دهد و کراتوس با اشاره به این مطلب که به هیچ کس نیازی ندارد او را کنار زده و رهسپار شهر Rhodes بر روی زمین می شود و به محض رسیدن به شهر همانند Ares در شهر آتن شروع به ویران و نابود ساختن جای جای شهر می کند.ناگهان آتنا در هیبت یک مرغ دریایی ظاهر شده و با استفاده از نیروی جادویی ضمن برگداندن کراتوس به اندازه سابق و گرفتن بیشتر نیروهای خدایی او،سراغ مجسمه ی غول پیکر Rhodes رفته و با جان بخشیدن به آن،مجسمه را رهسپار نبرد علیه کراتوس می کند.البته قدرت کراتوس ماورای تصور خدایان می بوده و او با وجود این که نسبت به قبل بسیار ضعیف تر شده بود،باز هم از پس این رقابت برآمده و در چند نبرد پیاپی مجسمه عظیم الجثه را شکست داد.تا این که در نبرد نهایی مقابل مجسمه قرار میگیرد.در این جا زئوس دست به یک تدبیر کارساز می زند و با فرستادنBladeOfOlympus(شمشیری که زئوس در جنگ بوسیله آن تایتان ها و کرونوس را شکست داده بود)در ظاهر سعی می کند به کراتوس کمک کند.اما قضیه چیز دیگری بود.زیرا کراتوس جهت استفاده از آن مجبور شده بود باقی مانده قدرت خدایی خود را نیز از دست داده و تمام آن قدرت ها را به شمشیر الیمپوس منتقل کند و آن را به حداکثر قدرت خود برسانــــــــــــــد.
برای مشاهده توضیحات کامل و عکس های فوق العاده بازی به ادامه مطلب بروید.
فان به روز بازدید : 50 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دانلود Angry Birds Rio 2011 نسخه جدید پرندگان خشمگین


نسخه جدید بازی Angry Birds با نام Angry Birds Rio از راه رسید. بازی بسیار جذابی که در همان چند نسخه اول هم توانست هوادارن زیادی را در میان کاربران پیدا کند. این نسخه هم به سبک مدل های قبلی گرافیک بسیار قابل ملاحظه ای دارد در حالی که حجم بازی فوق العاده مناسب است. Rio که نام یک شخصیت کارتونی است حالا به نسخه ی جدید اضافه شده است تا کاربران با جذابیتی دو چندان این بازی را تجربه کنند. بازهم خوک های ناقلا اقدام به دزدیدن تخم های پرندگان کرده اند و خشم آن ها را برانگیخته اند و زندانی شدن پرندگان هم دلیل دیگری شده تا خشم آن دو چندان شود. Rio هم در این نسخه کمک می کند تا پرندگان خشمگین بتوانند خوک های مهاجم را شکست دهند و پرندگان اسیر شده را آزاد نمایند.
این بازی در ابتدا آندرویدی که پس از سال ها بالاخره در سال 2011 به دنیای رایانه های شخصی هم قدم گذاشت این بار در قالب جدید و نامی جدید می تواند همه از جمله شما کاربران گرامی را سرگرم کند؛ پس پیشنهاد ما باز هم تجربه Angry Birds Rio است.

قابلیت های کلیدی بازی Angry Birds Rio :
- گرافیک مناسب و تصاویر سه بعدی
- انجام بازی در 225 مرحله مختلف
- گرافیک مناسب با ترکیب بندی شاد رنگ ها
- مناسب برای سنین مختلف
- بدون نیاز به نصب و قابل حمل بودن بازی
- حجم بسیار مناسب نسبت به تمامی امکانات
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



 

فان به روز بازدید : 75 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
کج نام بازی مهیج و زیبایی است که طرفداران خاصی را دارد.این بار بازی کشتی کج ۲۰۱۲ را که کم حجم نیز می باشد را آماده دانلود کرده ایم که می توانید نسخه ی ۲۰۱۲ از این بازی کشتی کج را با لینک میقیم از سایت دانلود سازان دانلود کنید.

WWE Raw Ultimate Impact 2012 نام کامل این بازی می باشد.wwe دارای نسخه هی ایکس باکس و پلی استیشن نیز می باشد که طرفداران خاص خود را دارا می باشد.برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید.

بازی کشتی کج 2012-wwe 2012

 

فان به روز بازدید : 78 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

Ashampoo.Snap.v5.0.0 دانلود نرم افزار Ashampoo Snap v5.1.1 Final

Ashampoo Snap یکی از نرم افزارهای کاربردی در زمینه ضبط هر گونه تصویری است که در مانیتور کامپیوتر شما به نمایش در می آید. در واقع شما می توانید از این نرم افزار برای تهیه عکس و ضبط فیلم از محیط نرم افزارها، فیلم ها، بازی ها و … استفاده کنید. همچنین شما می توانید از این برنامه برای ساخت فیلم های آموزشی نیز استفاده کنید به طوری که پس از ضبط فیلم از محیط مورد نظر خود با استفاده از ابزارهای ادیت فیلم برنامه اقدام به ویرایش آن کنید. در قسمت ادیت این برنامه شما قادرید تا صدای خود را به فیلم اضافه کنید و یا متن دلخواهتان را برای درک بهتر فیلم در گوشه ای از تصویر قرار دهید علاوه بر این میتوانید عکس، لوگو و فایل های گرافیکی و نیز فایل های فلش و هر فایل مالتی مدیا دیگری را به فیلم مورد نظرتان اضافه نمایید. از دیگر امکانات این برنامه میتوان به امکان توقف موقت در حین ضبط فیلم اشاره کرد که این امکان فرصت کافی برای آماده سازی صحنه بعدی را فراهم میسازد و شما پس از آماده سازی صحنه جدید می توانید مجددآ ضبط فیلم را از سر بگیرید.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

 

فان به روز بازدید : 83 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دانلود نسخه اصلی بازی Call of Duty Modern Warfare 3

کرک بازی افزوده شد

Call of Duty Modern Warfare دانلود نسخه اصلی بازی Call of Duty Modern Warfare 3

بازی بسیار زیبای و اکشن جنگ های مدرن ۳ یا Call of Duty Modern Warfare 3 توسط یکی از مطرح ترین و قدرتمندترین کمپانی های بازی سازی یعنی Activision Blizzard آن را برای PC به تازگی منتشر ساخته است , پس از مدت ها بالاخره نسخه سوم از سری بازی های Modern Warfare منتشر شد تا رغیب جدی Battlefield 3 در سال ۲۰۱۱ مشخص شود ، ندای وظیفه بار دیگر با نسخه جنگ های مردن پا به عرصه رقابت گذاشته و این خبر بسیار خوبی برای علاقه مندان به سبک اکشن اول شخص است که یک بازی سراسر هیجان و استرس را تجربه خواهند کرد Call of Duty: Modern Warfare 3 داستان نسخه قبلی خود را دنبال می کند و بخش عظیمی از داستان به مبارزات ایالات متحده آمریکا با روسیه مربوط می شود ، نیروهای زمینی امریکا در حال جنگ با نیرو های روسیه در خاک امریکا هستند.Vladimir Makarov بازگشته است. کاپیتان Price و کاپیتان MacTavish زخمی در حال فرار با Nikolai جاسوس روسی هستند این سه نفر در مخفیگاهی در Dhamasala در هند مخفی شده اند. پس از مدتی مردان Makarov به مخفیگاه حمله کرده و شما باید با شخصیت Yuri که از مردان Nikolai است از مخفیگاه دفاع کنید و…..

(ادامه…)

فان به روز بازدید : 40 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|به همراه دانلود از سرور تورنت اختصاصی دانلودها|

|کیفیت عالی HD 720p ریپ شده از نسخه اصلی کارتون|

|به همراه دانلود در یک پارت ۵۰۰ مگابایتی از سرور سایت|

toysr 3 cover دانلود انیمیشن Toy Story 3 2010

نام انیمیشن: Toy Story 3 – داستان اسباب بازی ۳

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، خانوادگی ، فانتزی ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۰

مدت زمان: ۱۰۴ دقیقه

حجم: ۵۰۰ مگابایت

کیفیت: BDRip

زیرنویس فارسی: دارد

IMDB

خلاصه داستان: اندی دیگه بزرگ شده و داره روانه رفتن به دانشگاه میشه و اسباب بازی هاش که وودی و باز هم جزء اونا هستن هم میرن که داخل اتاق زیرشیروونی انبار شن. ولی قبل از اینکه این اتفاق بیفته به صورت تصادفی دور انداخته میشن و توسط یک آدم آشغال جمع کن برداشته میشن و سپس اونا میبینن تو یک جایی مثل مهدکودک هستن و بچه هایی خطرناک و شیطون رو در اطرف خودشون میبینن که هر لحظه امکان …

فان به روز بازدید : 92 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
 دانلود رایگان بازی کامپیوتری Kingdoms of Amalur   Reckoning

دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور های
RapidShare


نام بازی: Kingdoms of Amalur - Reckoning
پلتفورم : pc
ژانر: RPG
تاریخ انتشار جهانی : 01.02.2012
تاریخ انتشار در آمریکا : 01.02.2012
تاریخ انتشار در اروپا : 01.02.2012
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
مد بازی : --
Region: RF
حمایت توسط : Big Huge Games
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

بار دیگر شاهد انتشار یک بازی فوق العاده ی دیگر از سمت کمپانی غول پیکر و نام آشنای الکترنیک آرتز هستیم . وقتی که دنیا به اخر می رسد چیزی برایم اهمیت ندارد وقتی که میمیرم تنها به فکر کار هایی هستم که انجام داده ام ولی شاید یکبار دیگر فرصت از دست رفته ام را باز یابم ، در جنگی که شکل گرفت من بی دلیل کشته شدم هیچ هدفی برای خودم نداشتم تنها برای پادشاهان می جنگیدم ولی صبر کن من هنوز زنده هستم ولی چرا باید با اسکلت ها مبارزه کنم !! Kingdoms Of Amalur : reckoning توسط افراد بزرگی همانند ken Rolston فردی که Lead Desiner بازی های بزرگی همانند The Elder Scrolls III; Morrowind , Obilvion را انجام داده ، وظیفه طراحی بازی را بر عهده گرفته است. همچنین افراد دیگری همانند RA.Salvator , Todd McFarlane نیز در ساخت این بازی همکاری کرده اند. با وجود افرادی ماهر در پشت پرده این بازی می توان انتظار داشت که عنوانی موفق دیگر از سوی EA منتشر شود. کاراکتر اصلی بازی از قبل مرده است و به لطف یک Gnome یک بار دیگر به زندگی بازگشته است .امکان ترکیب سلاح های مختلف در بازی وجود دارد به گونه ای که با ترکیب دو سلاح مختلف سلاح جدیدی به وجود می اید که کارایی بهتر و بیشتری نسب به سلاح های دیگر دارد. می توان ۲ تا وسیله که هنوز به دست اورده نشده را و در حال لوت(loot) شدن هست رو با هم Compare کرد که به گیمر کمک می کنه ابزارهای قوی تر شناسایی و بعد هم جمع آوری کند. Kingdoms OAR عنوانی است که امکان انتخاب کلاس ها را برداشته است. Will Miller طراح سیستم بازی که عضوی از Big Huge Games است در مورد تغییرات گسترده ی بازی و اینکه سیستم انتخاب کلاس ها تغییر کرده است ابراز امیدواری می کند و می گوید که انتظار دارد این تغییر بزرگ در بازی بتواند جواب گوی انتقادات وارده بر بازی باشد. وی اقدام سازندگان را اینگونه توجیه میکند و می گوید علت این عمل به این خاطر است که در اکثر گیم های RPG چنین سیستمی همواره وجود داشته است و گیمر ها تا حدودی با اینگونه سیستم ها اشنایی دارند برای ایجاد تنوع امکان انتخاب کلاس ها برداشته شده است و همچنین ممکن است برخی از گیمر ها در صورتی که کلاس انتخاب کنند مجبور هستند تا اخر بازی گیم را ادامه دهند یا اینکه بازی را از ابتدا شروع کنند، از این رو تغییر در کلاس های می تواند در جذب گیمر و ازادی عمل او تاثیر مثبت و مفیدی داشته باشد. البته او ادامه می دهد و در مورد الهام گیری از بازی های شرقی می گوید و از الهام گیری خود نیز اظهار امیدواری می کند. وی یکی از مهمترین نکات بازی Amalur را در سیستم leveling بازی می داند. به گونه ای که گیمر بر اساس انتخابی که انجام می دهد در بازی پیشرفت می کند و اینگونه ازادی عمل گیمر بیشتر از گذشته می شود. همچنین سیستم قابلیت ها تغییر کرده است و در سه شاخه کلی به نام های Might , Finesse , Sorcery قرار گرفته است. و پیشرفت در توانایی ها در همین سه شاخه کلی صورت خواهد گرفت با این تفاوت که ازادی عمل گیمر بازهم در این بخش بیشتر از قبل خواهد بود. بنا به گفته های ۳۸ Studios بازی Kingdoms Of Amalur : reckoning تنها یک عنوان اکشن نخواهد بود بلکه از المنت های مختلفی استفاده می کند. یکی از ویژگی های این بازی وجود Cut-and- Paste XP است که می تواند تحولات عظیمی در این بازی به وجود اورد. ولی لازم به ذکر است که بازی همچنان به المنت های بازی های RPG وفا دارد خواهد بود. سازنده بازی اینگونه در مورد ادامه ساخت بازی میگوید " ما با تمام قوا و حد اکثر توان برای بهتر و جذاب تر کردن بازی تلاش می کنیم چون ما باید تغییرات مثبت و خوبی در بازی بر اساس خواسته های طرفداران ایجاد کنیم"....
دانلود رایگان بازی Kingdoms of Amalur - Reckoning به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...

 

تعداد صفحات : 6

درباره ما
به سایت فان به روز خوش آمدید هر چه می خواهید دانلود کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت چگونه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 135
  • بازدید سال : 341
  • بازدید کلی : 13,354